All Categories
Featured
Achteraf declareren hoeft niet meer, de app zorgt dat de rekening rechtstreeks bij de juiste afdeling terechtkomt. De techniek werkt en na een pilot met een twintigtal personen was de planning om in maart 2020 op te schalen naar 1. 500 deelnemers - jimmy verwimp luchthavenvervoer. Helaas gooide Covid-19 roet in het eten en werd er nog maar beperkt zakelijk gereisd
Daarnaast kijken we naar mogelijkheden om te reizen met de combinatie auto-ov. luchthavenvervoer antwerpen bus. Reisapps geven standaard alleen de reistijd aan met óf de auto óf het ov, terwijl voor veel bestemmingen de combinatie van auto-ov heel interessant kan zijn. In 2022 willen we daarmee gaan experimenteren - luchthavenvervoer knokke-heist. Hopelijk leidt deze manier van reizen tot minder auto’s op de campus en dragen we bij aan de ontwikkeling van een reisapp die ook deze manier van ketenreizen laat zien
Maar het heeft ons wel geleerd om vanuit huis (of waar dan ook) te werken, digitaal onderwijs te geven en het gesprek met een patiënt digitaal te voeren (luchthavenvervoer guido). Uit onderzoek dat in 2021 is uitgevoerd, komt naar voren dat structureel vaker thuiswerken, meer digitale consulten of deels digitaal onderwijs kan zorgen voor 10% minder verkeer
Volgend jaar gaan we aan de slag om op basis van de lessons learned te kijken hoe digitaal werken en leren structureel kan bijdragen aan minder verkeer. de decker van riet luchthavenvervoer. Fotograaf fietsers: Dick van Aalst ‘The future is green’ luidt een slogan van Dolmans, dat onder andere vestigingen in Duiven en Arnhem heeft
“Daarom maakten we de overstap naar elektrisch. Ons uitgangspunt is nu dat we elektrisch rijden en werken, tenzij het niet anders kan. Kan het niet anders, dan gebruiken we duurzame HVO-biobrandstoffen. luchthavenvervoer kostprijs.” Het wagenpark van Dolmans telt 330 voertuigen, waarvan 260 bedrijfsauto’s. 20 daarvan zijn intussen elektrisch en enkele zijn hybride
“We probeerden ook volledig elektrische minibestelwagens uit - luchthavenvervoer wommelgem. Ze hebben een actieradius van 150 kilometer; prima voor de regionale ritten die we maken. Nadeel was alleen dat de gesloten ombouw voor ons niet handig is. Daarom hebben we zélf een elektrische pick-upbestelbus ontwikkeld, samen met wat partners. We hebben de dichte opbouw van een Crafter Volkswagenbus vervangen door een kiepbak
“We hebben bijvoorbeeld onze zitmaaiers vervangen door elektrische exemplaren. dewi luchthavenvervoer. Deze overstap was natuurlijk een investering, maar scheelt kosten in het gebruik. Een diesel-zitmaaier kost 25 euro per dag aan brandstof; een elektrische maar 5. Ook kost het onderhoud minder.” Voor groter materieel waarvan geen elektrische variant is, gebruikt Dolmans Hydrotreated Vegetable Oil-brandstof (HVO)
Bovendien veroorzaken de elektrische gereedschappen geen geluidoverlast en uitlaatgassen, wat erg prettig is voor onze medewerkers, omwonenden en het milieu (van den bossche luchthavenvervoer).”Ook het verminderen van het aantal wegkilometers draagt bij aan duurzamere én goedkopere logistiek. Marcel: “Daarom laten we nu een tool ontwikkelen waarmee we eenvoudig en snel kunnen bepalen welke medewerker we op welk project moeten inzetten om zo weinig mogelijk kilometers en spitsbewegingen te maken.” In 2020 heeft Dolmans een intentieovereenkomst gesloten met de logistiek makelaars van Slim & Schoon Onderweg
Marcel is heel blij met deze samenwerking (luchthavenvervoer thomas cook). “Logistiek makelaar Mark Luikens heeft samen met ons onderzocht voor welke voertuigen en apparaten de overstap naar elektrisch mogelijk was. Ook hielp Mark ons met subsidieaanvragen. Via de logistiek makelaars hebben wij bovendien toegang tot hun netwerk van organisaties die ons verder kunnen brengen op ons pad van verduurzaming
De scan geeft zo waardevolle informatie voor het maken van nieuw mobiliteitsbeleid, het besparen van kosten of het terugdringen van CO2-uitstoot. De interactieve mobiliteitsscan richt zich op globaal op alle werkgevers met meer dan 100 medewerkers (luchthavenvervoer antalya). Deze werkgevers krijgen met de scan inzicht in kansen voor slimmer en schoner reizen, gebaseerd op de eigen organisatie, locatie en medewerkers
000 voertuigen over de IJsselbruggen in de A12 richting Arnhem rijden”, ziet , als logistiek makelaar actief voor A12 Slim Reizen. luchthavenvervoer merchtem. “De snelweg is té vol. Richting Arnhem is het vooral druk in de ochtendspits (tarief luchthavenvervoer). De andere kant op, richting de Duitse grens, zien we de problemen juist in de middag
Om files te voorkomen is het al genoeg als zo’n 10 tot 15 procent van dit verkeer uit de spits wegblijft - luchthavenvervoer raf casier hooglede.” De interactieve kaart is een van de middelen waarmee A12 Slim Reizen weggebruikers wil stimuleren om over hun reis na te denken en te helpen om op een andere manier hun bestemming te bereiken
Latest Posts
Double Loop Stoma
Canon Printer Resetten
Bambulab Printer